неделя, 8 декември 2019 г.

<<<< СЕКСЪТ И РЕЛИГИИТЕ >>>> (на кратко)

Pavlin Dekov
Сексът, сексуалният акт или още половият акт (коитус) е единственият акт при който човек може СЪЗНАТЕЛНО, а не само неосъзнато от вроден нагонен инстинкт, и в същото време изпитвайки удоволствие (творческа удволетвотеност) от акта (действията) си да създаде живот. С тази си даденост - той Човекът се доближава най-много до креативността на самия Бог -Творец да създава Живот и до божествената си същност.
ЕЗИЧЕСКИТЕ религии са осъзнали това още в самото начало, като са почтали Природата и нейните проявления (това е техния Бог). Създали са култове към фалоса и вагината.
На по-късен етап ИНДУИЗМА и другите източно-азиатски вярвания и философии стъпвайки на тази основа създават цели текстове на тази тема. Индийските сутри и в частност Кама Сутра е посветена на изкуството на сексуалното общуване и удоволствие. Основната тема на книгата са идеите и начините за по-разнообразно, приятно и пълноценно сексуално отдаване. Кама Сутра служи най-вече като наръчник и помощник в отношенията между двама партньори и допринася за личното усъвършенстване на индивида в секса. Само 1/5 от цялата книга е посветена на сексуалните позиции. Тя дава и съвети за това, как да сме по-добри за взаимовръзката жени-мъже. Кама Сутра представя секса като божествен съюз. Според текстовете, се оформя и възгледа, че сексът сам по себе си не е грешен, а правенето му произволно е грях.
Според ДАОИЗМА - когато една жена се съедини с мъжа в любовта, с този акт се интегрира цялата магическа сила на Вселената, а с това на небето и на земята започват да стават чудеса. Целта на Дао (Пътят) на една двойка е обединяването на любовта и секса и сливането на мъжките и женските енергии.
Равновесието на Вселената зависи от противоположностите ИН и ЯН - покой и движение; свиване и разширяване; сгъстяване и разреждане; движение напред и движение назад. Тази основополагаща противоположност може да се наблюдава във всяко проявление, както и в сексуалните взаимоотношения.
Ин енергията представлява женското начало: пасивността, нощта, влажността. Жената, с нейните полови секрети и сокове, образува една Ин същност, осигуряваща необходимата защита, която позволява на мъжката сперма да се превърне в човешки ембрион.
Ян енергията представлява мъжкото начало: активността, денят, сухотата и огънят. Мъжката сперма е скъпоценен дар, източникът на мъжкото физическо здраве и жизнена енергия. Ако не бъде компенсирана с еквивалентното количество женска Ин енергия, тази жизнена енергия ще отслабне. По този начин при всеки полов акт всеки от тях ще облагодетелства другия.
Когато мъжката Ян сила и женската Ин сила се обединят, те създават живота във Вселената.
Едина тантра (азиатски религиозно-философски ръкопис) гласи:
„Изкуството на спалнята представлява кулминацията на човешките емоции и включва Върховния път.“
Сексът не се разглежда като усещане, а като чувство. Следователно от значение е и мъжът, и жената да си доставят взаимна наслада, защото всеки от тях ще се превърне в божество в очите на другия.
Сексът е болното понятие и за трите монотеистични (еднобожни) религии - Юдайзъм, Християнство, Ислям.
Да видим какво казва Библията за предбрачния секс.
Аммм… май нищо не казва.
Библията говори много за сексуалния морал, но нищо не може да откриете в нея, като забрана за предбрачния секс.
За Авраамическите религии (ЮДАИЗЪМ, ХРИСТИЯНСТВО, ИСЛЯМ)
жената е чиста само ако е дева. Всички морални и житейски правила са родени от нуждата за контрол на личността. Незнам как тези религии са решили, че иначе е "умърсена", т.с. от секса преди брака.
Не забравяйте, че Авраамическите религии са се изродили в контролиращи институции.
Обаче сексът преди брака, не бива да се бърка с извънбрачния секс.
Естествено, извънбрачния секс е прелюбодеяние и е неморално деяние. Сексуалната вярност не е закон, не е правило, а естествен израз на любов и уважение. Нямам представа как църквата е решила, че това е неморално и от коя част в Библията е „изсмукала“ тази забрана за секс преди брака. Сексът като израз на любов е проява на пълно доверие и себеотдаване на любимия човек.
Екстазът на тялото е външна проява на духовния екстаз.
В Библията няма една думичка против секс преди брака, но те са решили, че нуждата за секс е добър повод за женитба, от която се правят пари.
Но пък християнската църквата удобно забравя забраната за даване на пари с лихва, забраната за убийство (войни), забраната за лъжа, забраната за насилие и прочие неудобни за властта забрани.
Преди време един велик индиец беше казал: "Бих сменил веднага вярата си с християнска, ако християните живееха по християнски"
В ХРИСТИЯНСТВОТО на секса се гледа твърде различно и балансирано – от една страна, той е Божие благословение спрямо човека (в Стария Завет Бог благославя сексуалните връзки: „Плодете се и множете се“), а от друга – следва да бъде практикуван единствено в рамките на осветения от Църквата брачен съюз.
В едно от евангелията Иисус се обръща към Бог с думите:
"Отче мои, който си на небесата", което изказване показва, че той знае, че има и друг земен баща и зачеването му физически (сексуално) е от него. Иначе би казал просто само: „Отче мой“ без да уточнява кой - земния или небесен такъв.
Римската католическа църква в 11 век е въвела строги безбрачни реформи за всичките си свещеници. Безбрачието на католическите духовници определено показва дълбока психо-физическа травма и страх от жената. Мъже без жени, но в брак с бога! Колко по-абсурдна може да е религията!
Страхът на вярващия мъж от жената е неописуем. Тя е донесла злото, заради което и двамата са били изгонени от Рая.
Исляма пък така е изопачен и то до там, че се преструва: сякаш половите органи и за мъжете и за жените не съществуват. Наричат ги «срамни» части (думата «срамни» се използва и в християнството).
Но според "Хадиса"(изказване на Мохамед) :
„Никой не трябва да ляга върху жена си като животно, а нека първо да има пратеник между вас“. Попитали: „Какъв пратеник?“ и той отговорил: „Целувки и думи"
Та, обратно към секса;
Аз не съм против предбрачния секс, но твърдо съм против извънбрачния секс (изневярата).
Сега, мнозина хитреци, сладострастници и лакомници ще ми кажат, че ако не са открили своя аромат в съпружеската половинка, редно е да потърсят аромата си извън брака.
Да, редно е, и е позволено, но в момента в който сте разбрали, че партньорът ви не ви допълва като аромат, вие трябва да му го кажете, и да поискате да бъдете освободен от съпружеския оброк.
Погрижете се за щастието на другия и едва тогава тръгнете да търсите своето.
И не забравяйте, че с непълноценното си присъствие на чужд аромат в живота на другия, вие сте му отнели ценно време да намери своя си аромат.
И понеже тази писаница е за секса, ще завърша с думите:
в живота си може да срещнете мнозина, за които да кажете „прави страхотен секс“, но може да срещнете само един, който/която да прави „страхотна любов“, и това ще е ароматът, който търсите.

Няма коментари: