Pavlin Dekov
Сексът, сексуалният акт или още половият акт (коитус) е единственият акт при който човек може СЪЗНАТЕЛНО, а не само неосъзнато от вроден нагонен инстинкт, и в същото време изпитвайки удоволствие (творческа удволетвотеност) от акта (действията) си да създаде живот. С тази си даденост - той Човекът се доближава най-много до креативността на самия Бог -Творец да създава Живот и до божествената си същност.
ЕЗИЧЕСКИТЕ религии са осъзнали това още в самото начало, като са почтали Природата и нейните проявления (това е техния Бог). Създали са култове към фалоса и вагината.
На по-късен етап ИНДУИЗМА и другите източно-азиатски вярвания и философии стъпвайки на тази основа създават цели текстове на тази тема. Индийските сутри и в частност Кама Сутра е посветена на изкуството на сексуалното общуване и удоволствие. Основната тема на книгата са идеите и начините за по-разнообразно, приятно и пълноценно сексуално отдаване. Кама Сутра служи най-вече като наръчник и помощник в отношенията между двама партньори и допринася за личното усъвършенстване на индивида в секса. Само 1/5 от цялата книга е посветена на сексуалните позиции. Тя дава и съвети за това, как да сме по-добри за взаимовръзката жени-мъже. Кама Сутра представя секса като божествен съюз. Според текстовете, се оформя и възгледа, че сексът сам по себе си не е грешен, а правенето му произволно е грях.
Според ДАОИЗМА - когато една жена се съедини с мъжа в любовта, с този акт се интегрира цялата магическа сила на Вселената, а с това на небето и на земята започват да стават чудеса. Целта на Дао (Пътят) на една двойка е обединяването на любовта и секса и сливането на мъжките и женските енергии.
Равновесието на Вселената зависи от противоположностите ИН и ЯН - покой и движение; свиване и разширяване; сгъстяване и разреждане; движение напред и движение назад. Тази основополагаща противоположност може да се наблюдава във всяко проявление, както и в сексуалните взаимоотношения.
Ин енергията представлява женското начало: пасивността, нощта, влажността. Жената, с нейните полови секрети и сокове, образува една Ин същност, осигуряваща необходимата защита, която позволява на мъжката сперма да се превърне в човешки ембрион.
Ян енергията представлява мъжкото начало: активността, денят, сухотата и огънят. Мъжката сперма е скъпоценен дар, източникът на мъжкото физическо здраве и жизнена енергия. Ако не бъде компенсирана с еквивалентното количество женска Ин енергия, тази жизнена енергия ще отслабне. По този начин при всеки полов акт всеки от тях ще облагодетелства другия.
Когато мъжката Ян сила и женската Ин сила се обединят, те създават живота във Вселената.
Едина тантра (азиатски религиозно-философски ръкопис) гласи:
„Изкуството на спалнята представлява кулминацията на човешките емоции и включва Върховния път.“
Сексът не се разглежда като усещане, а като чувство. Следователно от значение е и мъжът, и жената да си доставят взаимна наслада, защото всеки от тях ще се превърне в божество в очите на другия.
Равновесието на Вселената зависи от противоположностите ИН и ЯН - покой и движение; свиване и разширяване; сгъстяване и разреждане; движение напред и движение назад. Тази основополагаща противоположност може да се наблюдава във всяко проявление, както и в сексуалните взаимоотношения.
Ин енергията представлява женското начало: пасивността, нощта, влажността. Жената, с нейните полови секрети и сокове, образува една Ин същност, осигуряваща необходимата защита, която позволява на мъжката сперма да се превърне в човешки ембрион.
Ян енергията представлява мъжкото начало: активността, денят, сухотата и огънят. Мъжката сперма е скъпоценен дар, източникът на мъжкото физическо здраве и жизнена енергия. Ако не бъде компенсирана с еквивалентното количество женска Ин енергия, тази жизнена енергия ще отслабне. По този начин при всеки полов акт всеки от тях ще облагодетелства другия.
Когато мъжката Ян сила и женската Ин сила се обединят, те създават живота във Вселената.
Едина тантра (азиатски религиозно-философски ръкопис) гласи:
„Изкуството на спалнята представлява кулминацията на човешките емоции и включва Върховния път.“
Сексът не се разглежда като усещане, а като чувство. Следователно от значение е и мъжът, и жената да си доставят взаимна наслада, защото всеки от тях ще се превърне в божество в очите на другия.
Сексът е болното понятие и за трите монотеистични (еднобожни) религии - Юдайзъм, Християнство, Ислям.
Да видим какво казва Библията за предбрачния секс.
Аммм… май нищо не казва.
Библията говори много за сексуалния морал, но нищо не може да откриете в нея, като забрана за предбрачния секс.
Да видим какво казва Библията за предбрачния секс.
Аммм… май нищо не казва.
Библията говори много за сексуалния морал, но нищо не може да откриете в нея, като забрана за предбрачния секс.
За Авраамическите религии (ЮДАИЗЪМ, ХРИСТИЯНСТВО, ИСЛЯМ)
жената е чиста само ако е дева. Всички морални и житейски правила са родени от нуждата за контрол на личността. Незнам как тези религии са решили, че иначе е "умърсена", т.с. от секса преди брака.
Не забравяйте, че Авраамическите религии са се изродили в контролиращи институции.
Обаче сексът преди брака, не бива да се бърка с извънбрачния секс.
Естествено, извънбрачния секс е прелюбодеяние и е неморално деяние. Сексуалната вярност не е закон, не е правило, а естествен израз на любов и уважение. Нямам представа как църквата е решила, че това е неморално и от коя част в Библията е „изсмукала“ тази забрана за секс преди брака. Сексът като израз на любов е проява на пълно доверие и себеотдаване на любимия човек.
Екстазът на тялото е външна проява на духовния екстаз.
В Библията няма една думичка против секс преди брака, но те са решили, че нуждата за секс е добър повод за женитба, от която се правят пари.
Но пък християнската църквата удобно забравя забраната за даване на пари с лихва, забраната за убийство (войни), забраната за лъжа, забраната за насилие и прочие неудобни за властта забрани.
жената е чиста само ако е дева. Всички морални и житейски правила са родени от нуждата за контрол на личността. Незнам как тези религии са решили, че иначе е "умърсена", т.с. от секса преди брака.
Не забравяйте, че Авраамическите религии са се изродили в контролиращи институции.
Обаче сексът преди брака, не бива да се бърка с извънбрачния секс.
Естествено, извънбрачния секс е прелюбодеяние и е неморално деяние. Сексуалната вярност не е закон, не е правило, а естествен израз на любов и уважение. Нямам представа как църквата е решила, че това е неморално и от коя част в Библията е „изсмукала“ тази забрана за секс преди брака. Сексът като израз на любов е проява на пълно доверие и себеотдаване на любимия човек.
Екстазът на тялото е външна проява на духовния екстаз.
В Библията няма една думичка против секс преди брака, но те са решили, че нуждата за секс е добър повод за женитба, от която се правят пари.
Но пък християнската църквата удобно забравя забраната за даване на пари с лихва, забраната за убийство (войни), забраната за лъжа, забраната за насилие и прочие неудобни за властта забрани.
Преди време един велик индиец беше казал: "Бих сменил веднага вярата си с християнска, ако християните живееха по християнски"
В ХРИСТИЯНСТВОТО на секса се гледа твърде различно и балансирано – от една страна, той е Божие благословение спрямо човека (в Стария Завет Бог благославя сексуалните връзки: „Плодете се и множете се“), а от друга – следва да бъде практикуван единствено в рамките на осветения от Църквата брачен съюз.
В едно от евангелията Иисус се обръща към Бог с думите:
"Отче мои, който си на небесата", което изказване показва, че той знае, че има и друг земен баща и зачеването му физически (сексуално) е от него. Иначе би казал просто само: „Отче мой“ без да уточнява кой - земния или небесен такъв.
"Отче мои, който си на небесата", което изказване показва, че той знае, че има и друг земен баща и зачеването му физически (сексуално) е от него. Иначе би казал просто само: „Отче мой“ без да уточнява кой - земния или небесен такъв.
Римската католическа църква в 11 век е въвела строги безбрачни реформи за всичките си свещеници. Безбрачието на католическите духовници определено показва дълбока психо-физическа травма и страх от жената. Мъже без жени, но в брак с бога! Колко по-абсурдна може да е религията!
Страхът на вярващия мъж от жената е неописуем. Тя е донесла злото, заради което и двамата са били изгонени от Рая.
Исляма пък така е изопачен и то до там, че се преструва: сякаш половите органи и за мъжете и за жените не съществуват. Наричат ги «срамни» части (думата «срамни» се използва и в християнството).
Страхът на вярващия мъж от жената е неописуем. Тя е донесла злото, заради което и двамата са били изгонени от Рая.
Исляма пък така е изопачен и то до там, че се преструва: сякаш половите органи и за мъжете и за жените не съществуват. Наричат ги «срамни» части (думата «срамни» се използва и в християнството).
Но според "Хадиса"(изказване на Мохамед) :
„Никой не трябва да ляга върху жена си като животно, а нека първо да има пратеник между вас“. Попитали: „Какъв пратеник?“ и той отговорил: „Целувки и думи"
„Никой не трябва да ляга върху жена си като животно, а нека първо да има пратеник между вас“. Попитали: „Какъв пратеник?“ и той отговорил: „Целувки и думи"
Та, обратно към секса;
Аз не съм против предбрачния секс, но твърдо съм против извънбрачния секс (изневярата).
Сега, мнозина хитреци, сладострастници и лакомници ще ми кажат, че ако не са открили своя аромат в съпружеската половинка, редно е да потърсят аромата си извън брака.
Да, редно е, и е позволено, но в момента в който сте разбрали, че партньорът ви не ви допълва като аромат, вие трябва да му го кажете, и да поискате да бъдете освободен от съпружеския оброк.
Погрижете се за щастието на другия и едва тогава тръгнете да търсите своето.
И не забравяйте, че с непълноценното си присъствие на чужд аромат в живота на другия, вие сте му отнели ценно време да намери своя си аромат.
Аз не съм против предбрачния секс, но твърдо съм против извънбрачния секс (изневярата).
Сега, мнозина хитреци, сладострастници и лакомници ще ми кажат, че ако не са открили своя аромат в съпружеската половинка, редно е да потърсят аромата си извън брака.
Да, редно е, и е позволено, но в момента в който сте разбрали, че партньорът ви не ви допълва като аромат, вие трябва да му го кажете, и да поискате да бъдете освободен от съпружеския оброк.
Погрижете се за щастието на другия и едва тогава тръгнете да търсите своето.
И не забравяйте, че с непълноценното си присъствие на чужд аромат в живота на другия, вие сте му отнели ценно време да намери своя си аромат.
И понеже тази писаница е за секса, ще завърша с думите:
в живота си може да срещнете мнозина, за които да кажете „прави страхотен секс“, но може да срещнете само един, който/която да прави „страхотна любов“, и това ще е ароматът, който търсите.
в живота си може да срещнете мнозина, за които да кажете „прави страхотен секс“, но може да срещнете само един, който/която да прави „страхотна любов“, и това ще е ароматът, който търсите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар